1broker.com ile Son 5 günlük Bitcoin (BTC) Kazancım

1broker.com ile Son 5 günlük Bitcoin (BTC) Kazancım

Merhaba Arkadaşlar sizlerle 1broker sitesinden günlük Bitcoin ile borsadan kazandığım kazançlarımı paylaşıyorum Profit/Loss kısmında BTC cinsinden kazanılan miktarı göstermektedir 

bu siteyede Youtube'da bitcoin ile video çeken arkadaşlarda gördüm ilk 100 liralık bitcoin atıp denedim miktar düşük olduğu için kazancımda düşüktü ama salak saçma reklam facuet siteleri reklamlarına tıklamaktan kat kat karlı olduğunu gördüm sonra 500 liralık bitcoin attım 5 gündeki kazançlarımın resimlerini görüyorsunuz :)
bitcoin alt coin alıp satmaktan bile güzel 

arada kırmızı kayıplar var onlarda kendim yüksek riskli işlemlere girmiştim ama her türlü kaybımı telafi ettim 
kişisel tavsiyem kaldıraç oranını çok emin olmadığınız işlemlerde 8.5 i geçmeyin canınız yanmasın :)

1broker sitesine kayıt olmak için  link > 

 1broker siteye Kayıt olup hemen kazanmaya başlamak için  


bir önceki yazımdada siteyi nasıl kullanacaz a dan z ye tüm detayları ile yazdım mutlaka okuyun









Yorumlar